دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1394 - 10:46
در گفت‌وگو با آنا

حسینی: با وجود ابعاد مورد تأکید رهبری درباره نفوذ، دستگاه‌های امنیتی نباید می‌گذاشتند توطئه آل‌سعود محقق شود/ جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حوادث سفارت عربستان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اتفاقاتی که در سفارت عربستان رخ داد و موضوع نفوذ که بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت دشمن باید مراقبت‌های بیشتری در همه امور صورت می‌گرفت.
کد خبر : 60724

سید باقر حسینی، نماینده مردم زابل و زهک در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: بعد از به شهادت رساندن آیت‌الله نمر از سوی آل‌سعود به نظر می‌رسید که عربستان بداند قطعا مردم مسلمان و شیعه ساکت نخواهند ماند از این رو برای این واکنش‌ها پیش‌‌بینی‌های لازم را به عمل آورده است.


این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مردم قانونمند هستند و هرگز نمی‌توانند چنین اقداماتی انجام دهند. قطعا کسانی که آلت دست بودند، وارد عرصه شدند و آن اقدامات را صورت دادند. با وجود ابعاد نفوذ که مدام مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید همه جوانب و ابعاد احساسی و غیراحساسی از سوی دستگاه‌های امنیتی مورد بررسی قرار می‌گرفت تا اتفاقی نیفتد که مصالح ملی ما را تحت تأثیر بگذارد.


حسینی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های امنیتی باید به همه ابعاد این موضوع توجه می‌کردند و نمی‌گذاشتند خواسته‌ها و توطئه آل‌سعود محقق شود.


وی در پاسخ به این سؤال که «آیا کمیسیون امنیت ملی در این زمینه تحقیقاتی را انجام نخواهد داد؟»، خاطرنشان کرد: در جلسه هفته جاری کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته